Pro spotřebitele, jakož i pro kadeřníky má značka největší důvěru. Z toho mají prospěch všechny inovace produktu, který jsou pod značkou Schwarzkopf uvedeny na trh.
Jako zastřešující značka pro širokého portfolia legendárních značek jako Schauma, Taft a Palette. Známé logo je umístěno viditelně na každém balení výrobku a objevuje se prominentně v každé televizní reklamě.
Úspěch značky a s tím spojená spokojenost spotřebitelů jsou důsledkem naplnění vysokých nároků, které jsou vyjádřené v sloganu „Professional Hair Care for you“. Značka Schwarzkopf v současné době působí ve více než 50 zemích po celém světě.
Spotřebitelské hlasování potvrdilo: značka Schauma od Schwarzkopf je jedna z „nejdůvěryhodnějších značek“
Důkazem velké důvěry spotřebitelů ve značku Schwarzkopf je fakt, že byla již jedenáctkrát označena čtenáři časopisu Readers Digest za „Most Trusted Brand“ (nejdůvěryhodnější značka). Každoročně jsou tímto magazínem voleny značky, jimž zákazníci prokazují velkou důvěru. Schauma od Schwarzkopf se těší nejvyššímu uznání od německých spotřebitelů a byla zvolena mezi „Most Trusted Brands“.
Zvláštností tohoto průzkumu je, že nejsou předeslány žádné značky. Tím je zajištěno nejobjektivnější porovnání spotřebitelské důvěry. Spotřebitelé sami uvádějí, kterým značkám opravdu věří: V dotazníku hodnotí jimi vybrané značky podle kritérií kvality, poměru cena výkon, ohled na potřeby zákazníka, image značky a důvěryhodné sociální politiky. Příslušným aspektům jsou přidělovány body od 1 do 5.
Největší spotřebitelské studie „European Trusted Brands“ tištěného média Reader’s Digest funguje jako monitoring značek, měří důvěru ve značky ve 13 zemích Evropy. Celkově je do testu zahrnuto 33 produktových kategorií.